Reklamace a vrácení zboží
Reklamace (práva z vadného plnění)
Pokud se u zboží v této kategorii vyskytne vada, kupující-spotřebitel (tj. fyzická osoba, která nakupuje mimo svou podnikatelskou činnost) má právo uplatnit reklamaci v souladu s platnými ustanoveními občanského zákoníku a níže uvedenými pravidly. (Viz § IX. Práva z vadného plnění ve vašich Obchodních podmínkách.) Podrobné znění práv a povinností najdete v našich Obchodních podmínkách
Postup reklamace
-
Informujte nás o vadě zboží – ideálně v kontaktním formuláři (níže) nebo e-mailem na info@dormas.cz.
-
Uveďte číslo objednávky, popis vady, případně přiložte foto vady.
-
Zboží zašlete zpět na naši adresu či jej doručte do naší provozovny (pokud je tuto možnost nabízíte) v nepoškozeném stavu, pokud to povaha vady dovoluje.
-
Vyřízení reklamace: my posoudíme oprávněnost reklamace a vyřídíme ji nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud s vámi dohodneme delší lhůtu. dormas.cz+1
-
V případě oprávněné reklamace máte nárok na výměnu zboží, opravu, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy. dormas.cz
-
Pokud zboží při převzetí mělo vadu, nebo pokud se vada projeví v záruční době, platí náš závazek dle zákona. dormas.cz
Co není možné reklamovat
-
Zboží, které bylo použito nad rámec běžného používání a vada je z toho důsledkem.
-
Zboží opotřebené běžným užíváním či v případě, že jste o vadě věděli před převzetím. dormas.cz
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Pokud jste uzavřeli kupní smlouvu jako spotřebitel mimo svou podnikatelskou činnost, máte právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (nebo poslední zásilky, pokud bylo zboží dodáno v částech). dormas.cz
Podmínky pro vrácení
-
Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. dormas.cz
-
Náklady na vrácení zboží nese kupující, pokud to stav zboží či jeho povaha dovolují. dormas.cz
-
Pokud jste zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání, vrátíme vám pouze cenu za nejlevnější běžný způsob. dormas.cz
-
Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, v původním obalu. Prodávající je oprávněn započíst nárok na náhradu škody. dormas.cz
Zboží, které nelze vrátit
-
Zboží upravené podle přání zákazníka či pro jeho osobu. dormas.cz
-
Zboží, které nelze vrátit z hygienických důvodů po vybalení (např. matrace, polštáře, přikrývky, lůžkoviny) — pokud byly již zevnitř otevřeny či použity. dormas.cz
-
Zboží, které bylo používáno nad rámec běžného seznámení s funkcí, nebo bylo zevnitř otevřeno v ochranném obalu. dormas.cz
Postup při odstoupení
-
Vyplňte a odešlete nám vzory formuláře pro odstoupení (přílohou obchodních podmínek) na e-mail nebo poštou. dormas.cz
-
Zboží zašlete zpět na naši adresu nejpozději do 14 dnů od vašeho oznámení o odstoupení. dormas.cz
-
Jakmile zboží obdržíme v pořádku, vrátíme vám veškeré přijaté částky (včetně nákladů na dodání) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů. dormas.cz
Kontakt pro reklamace a vracení
-
E-mail: info@dormas.cz
-
Adresa pro zaslání vráceného zboží či reklamace:
MADROS s.r.o., Stránského 225, Tábor
Rychlé shrnutí
-
Reklamace: právo v případě vady – oprava, výměna, sleva či odstoupení.
-
Vrácení: do 14 dnů bez udání důvodu (pokud jste spotřebitelem), zboží nepoškozené.
-
Nelze vrátit: zboží upravené na míru, z hygienických či jiných důvodů nepotřebné.
-
V obou případech se prosím ujistěte, že zboží vracíte v původním stavu a obalu.
Formulář pro reklamaci nebo vrácení zboží:
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.